Întrebări Frecvente

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii
initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si
doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0756 197 688.

Am primit un produs defect, ce trebuie sa fac?

Contacteaza-ne la numarul 0756 197 688, 0786 892 815 sau 0727 403 618, sau prin e-mail la adresa natural.granen.ro@gmail.com mentionand numarul comenzii , si in functie de
categoria din care face parte produsul tau, vom gasi impreuna solutia oportuna.

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:
a) Comenzile poate fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;
b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul “In stoc” si
exista stoc suficient;
c) Poti verifica direct din contul tau statusul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare, daca adresa
de destinatie permite acest lucru.

Cand se livreaza comanda facuta de mine?

Pentru produsele din comanda, imediat ce predam curierului sau transportatorului comanda ta vei primi un email care va
contine data estimativa de livrare. Daca ai ales sa ridici comanda de la sediul nostru, atunci cand
produsele tale sunt pregatite, iti vom trimite un email cu data in care le poti ridica. De asemenea, poti
urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul tau, sectiunea comenzi. Daca ai comandat
porumbei, termenul de livrare depinde de luna pentru care ai mentionat ca doresti sa ii primesti.
Termenul concret de livrare iti va fi comunicat de catre operatorul nostru cu cateva zile inainte ca
porumbeii sa fie expediati din Belgia.

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se pot returna in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre Natural Granen Romania, in
contul indicat catre operatorul nostru. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online,
restituirea se va efectua in contul respectiv. La fel si pentru platile online prin PayPal si Transferwise.

Nu am primit factura. Ce trebuie fac?

Imediat dupa ce comanda ta a fost facturata, ea va fi pusa in coletul de livrare impreuna cu produsele. In
cazul in care nu o gasesti in locul specificat, te rugam sa ne contactezi si iti putem pune la dispozitie o
copie electronica a facturii, si o vei primi pe adresa ta de email.

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs de
pe site . Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, si expediat prin curier la adresa de
la care a fost expediat. Mai multe detalii regasesti in sectiunea “Politica de retur”

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 0756 197 688, 0786 892 815 sau 0727 403 618 sau la adresa de
email natural.granen.ro@gmail.com

Am primit comanda incompleta, imi lipsesc anumite produse. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite produse din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la
cunostinta in maxim 24 de ore de la receptionarea coletului prin telefon la numerele 0756 197 688, 0786 892 815 sau 0727 403 618 sau
prin email la natural.granen.ro@gmail.com. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa aduci la cunostinta acest aspect in
termen de 24 de ore de la primirea coletului. Ne poti adduce la cunostinta acest aspect telefonic la
0756 197 688, 0786 892 815 sau 0727 403 618, prin email la natural.granen.ro@gmail.com, mentionand atat datele comenzii cat si
denumirea produsului livrat.