Cum Comand

1. Inregistare cont

Pentru a putea plasa o comanda aveti urmatoarele optiuni:
si finalizand comanda ca vizitator neinregistrat si urmand cu atentie pasii ceruti.

A. Adaugati produsele dorite la “Cosul de cumparaturi” apasand butonul “Adauga in cos”

B. Va creati propriul cont la butonul “Contul meu” si completati datele valide si corecte.
Veti primi prin e-mail un link de activare a contului, la adresa de email inregistrata. Dupa activare intrati in “Contul meu” cu numele de utilizator si parola. Pe adresa de e-mail furnizata veti primi notificari despre comenzi. Aveti posibilitatea sa alegeti produsul sau produsele preferate si sa le
adaugati in “Cosul de cumparaturi”. Dupa ce sunteti sigur ca ati adaugat produsele pe care le-ati dorit trebuie sa apasati pe butonul de “Finalizare comanda”. Dupa ce ati apasat acest Buton se vor incarca automat datele dumneavoastra personale precum si adresele de livrare memorate de contul dumneavoastra. Alegeti modalitatea de plata cea mai convenabila iar Comanda procesata va fi trimisa automat si pe adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat . In calitate de”Client inregistrat” constituie avantaj faptul ca datele dumneavoastra personale precum si informatiile legate de livrare se incarca automat in momentul finalizarii comenzii.

C. Pentru a comanda un porumbel sau mai multi, va trebui sa accesati meniul Formular de Comanda, selectati linia dorita, completati numarul de masculi si numarul de female, bifati daca doriti ca porumbeii sa fie insotiti de pedigree sau doar de talonul de proprietate. Selectati luna in care
doriti sa primiti porumbeii si apasati butonul Trimite.
In cazul in care nu sunteti user inregistrat sau nu sunteti logat in contul dvs, va trebui sa completati datele in campurile destinate acestora si abia apoi sa apasati butonul Trimite.
Pentru informatii suplimentare si preluare comenzi telefonice sau e-mail va rugam sa ne contactati la urmatoarele date:

Informatii si comenzi:

Telefon: 0756 197 688, 0786 892 815, 0727 403 618
E-mail: natural.granen.ro@gmail.com.
Program relatii cu clientii:
Luni -Vineri: 9:00 – 17:00

2. Cos de cumparaturi

Pentru a adauga un produs in “Cosul de cumparaturi” alegeti produsul dorit si numarul de bucati. La produsul dorit apasati butonul “Adauga in cos”. Pentru a continua cumparaturile apasati butonul “Continua cumparaturile”, apoi dati click pe “Cosul meu” si finalizati comanda alegand modalitatea de plata. Costul final va include pretul produsului la care se adauga costul livrarii. Toate preturile sunt cu TVA inclus.
Dupa ce ati trimis comanda, inainte de a fi prelucrata, veti primi un e-mail care confirma inregistrarea comenzii dumneavaostra. Comanda lansata si produsul cumparat reprezinta acceptul cumparatorului fata de toate conditiile si termenii de utilizare ai site-ului.

3. Program consultant si preluare comenzi telefonice sau e-mail

Pentru comenzi online se poate aplica la orice ora. Daca doriti sa fiti asistat la achizitie de consultantul nostru programul de preluare comenzi este de luni pana vineri, intre orele 09-17. In zilele de sambata, duminica si in zilele de sarbatori legale se lanseaza doar comenzi on-line.
Pentru orice alte intrebari va stam la dispozitie prin formularul de Contact.
Livrarea comenzilor se face prin cel mai potrivit serviciu de livrare, in functie de adresa dvs, de cantitatea comenzii si de data de livrare. Apelam la serviciile de curierat rapid ale firmelor private, dar si ale Postei Romane, Prioripost.

4. Wish list

Doriti un anumit produs si el nu este disponibil momentan? Selectati produsul dorit, apasati “Adauga in wish list”, “Inregistrati-va contul” si produsul dumneavoastra se va inregistra in “Lista mea de dorinte”. Daca doriti sa mai vedeti sau sa alegeti alte produse, produsul deja selectat se va mentine in “Lista mea de dorinte” pana cand veti incheia sesiunea de cumparaturi!

5. Protecţia datelor personale.

Conform cerințelor Legii nr.677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare, cod de
identificare din registrul pentru protecția datelor personale: 18015, NATURAL GRANEN ROMANIA are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri de “reclama marketing si publicitate”, “statistica”, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră sau ale unei alte persoane, utilizând orice modalitate de comunicare cu firma noastră.
Datele personale sunt culese numai pentru nevoile firmei NATURAL GRANEN ROMANIA și prelucrate în scopul realizării activității comerciale a firmei rezultate din statut, a promoțiilor și reclamei, cu respectarea imperativului de ocrotire a datelor impus de legislație prin Legea nr.677/2001. Furnizând datele cu caracter personal, sunteti de acord cu prelucrarea lor de către firma NATURAL GRANEN  ROMANIA și partenerilor săi, precum și cu primirea de comunicări comerciale din partea acestora. Fiecare client are dreptul de
a vizualiza datele sale personale, de a le modifica, de a cere încetarea prelucrării lor de către firmă sau de a se împotrivi folosirii lor

6.Garanție

Natural Granen Romania asigură garanția tuturor produselor comercializate, potrivit dispozițiilor Legii 449/2003 privind vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora (cu modificările ulterioare) și
conform informațiilor privind garanția produselor descrise în certificatul de garanție a produsului, pentru fiecare produs în parte. Produsele deteriorate pe perioada garantiei vor fi returnate la NATURAL GRANEN
ROMANIA adresa Simeria, Str. Cuza Voda nr. 26, Judetul Hunedoara. Garanția se validează cu factura din colet.